środa, 27 marca 2013

Zmagania z dietą, dzień V

Akcja prowadzona przez Beatę z bloga "Z pamiętnika dietetyka" skończyła się w niedzielę. mimo to nadal kontynuuje wytyczne zwarte w planie żywieniowym przeznaczonym dla mnie. Pozostało mi jednak uaktualnić blog o ostatnie dni akcji. Dzisiaj dzień V, bardzo smaczny dzień... jak cała dieta.

Śniadanie I
200g melona  kubeczek jogurtu naturalnego, 50 g domowej granoli, łyżka otrąb pszennych. Do tego na czczo przed posiłkiem szklanka ciepłej wody z sokiem z cytryny.


Śniadanie II
Kanapki z chleba żytnio pszennego, kilka listków sałaty lodowej, plasterek sera żółtego, chuda wędlina z piersi kurczaka, pomidor i szczypiorek


Obiad
Pieczony filet z kurczaka z warzywami. Filet zamarynowałam w ziołach i czosnku, odrobinie oleju rzepakowego, zawinęłam w folię aluminiową i zapiekłam. Do tego gotowany kalafior,  2 marchewki i brązowy ryż. 


Kolacja
Tost z chleba żytnio-pszennego, z pastą z avocado i plasterkiem sera białego. Avocado przekroić, wyjąć pestkę, zgnieść na talerzu z dodatkiem soli i pieprzu. Można dodać troszkę czosnku, chili i drobno pokrojonego pomidora. Ale najbardziej smakuje mi solo.


Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...