niedziela, 24 marca 2013

Zmagania z dietą, dzień IV

Czwarty dzień diety minął mi bardzo smacznie. Oto co miałam w planie do zjedzenia tego dnia. Wszystko jest przepyszne a to w diecie najważniejsze.

Śniadanie I
Kubeczek naturalnego jogurtu, 50 g suszonych śliwek, łyżka otrąb pszennych i 15 g migdałów, granola


Śniadanie II
Kanapki z białym serkiem i tuńczykiem. Co tu dużo pisać, przepyszne.


Obiad
Rolada z piersi kurczaka ze szpinakiem. 1 pojedyncza pierś rozcięta w poprzek. 200 g szpinaku ugotowanego, poszatkowanego i usmażonego z cebulką. Pierś kurczaka trzeba dobrze rozbić. przyprawić solą i pieprzem. Nałożyć szpinak i zawinąć, posypać sezamem i ulubionymi ziołami. Całość zawinąć w folię aluminiową i zawinąć. Piec w piekarniku przez około 35 minut w 180 stopniach C.


Kolacja
Kanapki z grillowanym kurczakiem. Jedna z pomidorem i słonecznikiem, druga z ogórkiem i migdałami. Obie przepyszne.




6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Super:) Menu bardzo mi się podoba!
Też jestem właśnie na diecie, dziś dzień 4 i mam odddzielego Bloga właśnie jej poświęconemu :>
Pzdr

Agos pisze...

Super, życzę powodzenia i wytrwania w diecie :)

whiness pisze...

Łał, świetna dieta :) Obiad bardzo mi się podoba. Powodzenia!

Magdalens. pisze...

Smaczna dieta, chociaż ja bez słodkości bym zginęła;).

Kats pisze...

Bardzo apetycznie to wszystko wygląda. Powodzenia

pastawithapplepie.blogspot.com pisze...

ta rolada wyglada niesamowicie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...