niedziela, 10 marca 2013

Zagadka - co to jest?

Wpadłam na pomysł, aby pokazać Wam na łamach mojego blogu produkty, które odkryłam tutaj w Chile. Zakładka nazywać się będzie "Znalezione w Chile" i będę tutaj umieszczać i pokazywać różnego rodzaju ciekawostki spożywcze. Będą się pojawiać owoce, warzywa, produkty ze sklepowych półek. Postaram się wam pokazać co i jak jedzą Chilijczycy.

Dzisiaj mam dla was zagadkę, ciekawa jestem czy zgadniecie. Odpowiedź umieszczę później, późnym chilijskim wieczorem, czyli poniedziałkowym polskim porankiem :)



Jest godzina 21.40 i czas przedstawić Wam odpowiedź na pytanie o zagadkowy owoc. Nazywa się pepino , po polsku psianka melonowa. Po nazwie można się domyśleć, że w smaku przypomina melon, jednak jego konsystencja jest bardzie gruszkowata. Mi osobiście nie przypadł do gustu, wolę zwykłego melona. Chilijczycy natomiast bardzo je lubią Po więcej info odsyłam do cioci Wikipedii o tutaj.

2 komentarze:

bentomonia pisze...

cukinia?

Agos pisze...

nie... mała podpowiedź....owoc

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...