wtorek, 6 marca 2012

Arbuzowe szaleństwo


Zostałam obdarowana 2 wielkimi….. nie…., gigantycznymi arbuzami. Nie próbowałam ich zważyć ale na oko mają ponad 10 kilo każdy. Jaka była moja mina kiedy je zobaczyłam, no i myśl, co by z nich zrobić, jak je przetworzyć. Sama nie jestem w stanie zjeść 20 kilo arbuza. Mój Misiek za arbuzem nie przepada, więc zostałam z nimi sama. Później przyszedł pomysł, aby arbuzy zutylizować blenderem. Tak powstał przepyszny koktajl arbuzowy z dodatkiem soku gruszkowego. Może Misiek jednak skusi się na arbuza w takiej postaci.

Składniki:
Arbuz
Sok gruszkowy

Wykonanie:
Arbuza kroimy w kostkę, starając się przy tym wydłubać wszystkie pestki, przekładamy do blendera\lub większego miksera do koktajli, zalewamy sokiem gruszkowym w ilości odpowiadającej własnemu gustowi i miksujemy. Można dodać cukier, ale po co ładować dodatkowe kalorie, wystarczy że arbuz jest słodki. Można podawać :





Smacznego !!!

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...