niedziela, 27 listopada 2011

Witam

Witam wszytskich na moim blogu poświęconym pieczeniu słodkości, tych mniejszych i tych większych. Ale nie tylko... od czasu do czasu pichcę także coś mięsnego, makaronowego i ryżowego..... Nie tylko ciastkami człowiek żyje ;)  
Wszystko zaczęło się od tego, że wyjechałam. Tak...postanowiłam opuścić mój rodzinny dom, ba nawet rodzinne miasto, w sumie to mogę powiedzieć, że znalazłam się na drugim końcu świata a Santiago de Chile stało się moim nowym domem. Tutaj żyje i mieszkam, uczę się języka, obyczajów no i kuchni. Wcześniej nigdy w życiu nic samodzielnie nie ugotowałam ani nie upiekłam, nie licząc naleśników czy jajecznicy. W moim domu królestwo kuchni należało tylko i wyłącznie do mojej mamci. Teraz nadrabiam ze zdwojoną siłą. Piekę, gotuję i powoli doskonale się w tej sztuce. Nigdy wcześniej bym nie pomyślała, że właśnie pichcenie bedzie sprawiać mi tyle radości, a uśmiechnięte mordki po zjedzeniu moich pyszności są najlepszą zapłatą. Będę się starała wrzucać tutaj dania chilijskie, południowo amerykańskie, ale przede wszystkim ciacha, babki i wszystko co zawiera mnóstwo cukru, czekolady i kalorii powyżej normalnej dawki ;) Bo czasami trzeba sobie dosładzać życie ;)
A więc zaczynamy

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...